domingo, 25 de mayo de 2008

ENS HAN CONCEDIT UN PREMI.......




Aquest bloc ja té un premi "CAMINAMOS JUNTAS"..... i ens ve de la mà de la meva estimada amiga Sílvia http://elracodeadiversio.blogspot.com/
1-Citar a la persona que m'ha donat el premi: la Sílvia , una gran persona, excepcional, són bona gent, saps que els trobes quan els necessites (estimats també Lluís i Aina).... Un cop més moltes gràcies per ser-hi i per donar-nos la mà salvant la distància que ens separava. El nostre fil vermell ens havia unit mesos enrrera i penso que ja no ens separarà mai...GRÀCIES PER FER-NOS UN LLOC ALS VOSTRES CORS!
2-Citar a qui dóno el premi: el dóno a una família que el destí va fer que ens trobessim a Madrid i poc a poc els llaços de l'amistat han fet de les seves, són molt importants per a tots nosaltres (Carlos, Joan i la padrina Olivia) sempre al nostre costat en els moments més importants en aquest camí ..........aissss una gran abraçada per a la meva guapa nebodeta.
Són l'Anna, Andreu i la Laura. http://annaandreulaura.blogspot.com/
3-nº de peu i calçat preferit:el 37 i m'agrada qualsevol calçat còmode.....
4-Gràcies a la Silvia i a l'Anns per posar les fotos del bateig del nostre fill en forma de video i fer realitat un repte....Moltes gràcies per la vostra companyia el passat diumenge 18 de maigi per la vostra amistat.

4 comentarios:

Eli dijo...

Hola,

Em presento: sóc una bloggera, l'Eli, i com que m'han dit que dissabte ens veurem i ens coneixerem doncs volia fer-vos una salutació i donar-vos la benvinguda en aquest meravellós món dels blogs; jo em sento infinitament acompanyada compartint els meus pensaments i sentiments amb la Sílvia, les Annes i la Isabel...i espero i desitjo que també amb tu, Montse.

Et convido a que entris al meu blog i em posis allò que vulguis, em farà molta il·lusió llegir-ho. Jo em posaré el teu a enllaços amb el teu permís.

Ah! tens un nen que bufff que t'he de dir que no sàpiguis oi?? ÉS SUPER GUAPOOOO!!!!

Petonets i fins aviat,

Eli

Anna dijo...

panina!!!

quin bon regal li vas fer a la montse amb aquest blog!!!

Aquí estarem les bloggeres conectades diàriament!!

Petonets!

Anna

el fil vermell dijo...

Hola!!
Doncs a mi tambe m'agradaria presentar-me, soc una de les altres blogueres, l'Anna.
Tot el que va començar fent un treball de recerca sobre les adopcions a la Xina ara ha acabat en molt mes!
Si no us importa us poso als meus enllaços!

AnnA

Myu-El rincon de Bao Bei dijo...

Hola,
Sóc la Marta, feia un temps que coneixia la vostra web, el que no sabia era que havieu fet un blog!!
L'adopció a Xina és un tema que m'interessa moltíssim, i és el pais d'on m'agradaria que vinguès un dels meus fills en un futur.
Teniu un nen preciós!!
Si no us importa us enllaçaré amb el meu blog.
Petons
Marta
http://elrincondebaobei.blogspot.com

ANIVERSARI DE JOAN

Avui és l'aniversari del Joan, fa 2 anyets!! Felicitats Joan!! Hem celebrat l'aniversari de la millor manera.... TOTS plegats, amb el nostre tresor oriental. En Joan s'ho ha passat pipa estava al·lucinat i moooolt feliç; ha ballat, jugat, menjat i ... bufat les espelmetes dels 2 anyets! i a nosaltres ens ha robat el cor amb la felicitat que mostraven els seus ullets de mitja lluna i com ja es diu popularment val més una imatge que mil paraules, i per això us en deixem una petita mostra. I, des d'aquí donar gràcies a tots aquells que tant en la proximitat com en la distàcnia heu volgut estar amb nosaltres aquest dia tant especial. FELICITATS REIET! BubbleShare: Share photos - Easy Photo Sharing